FAQ

Vind hier alle veelgestelde vragen

Hoe gaat de overname in zijn werk?

Wij hebben het stokje overgenomen van Breecamp Energie en voorzien u vanaf heden van comfortabele warmte. Dit doen wij met veel trots en enthousiasme.

Voor u verandert er zo min mogelijk. Breecamp Energie heeft het gehele project overgedragen aan Eteck. Hierdoor wijzigen de tarieven 2019 en bestaande contracten niet. U hoeft dan ook geen registratie bij Eteck te verrichten, dat is wel zo handig!

Als bewoner ontvangt u begin oktober per brief meer informatie over de overname.

Waar kan ik een storing melden?

U kunt uw storingen 24 uur per dag melden via ons storingsnummer 085-0218000. Geef hierbij duidelijk aan dat het om een storing gaat. Mocht de installatie een storingscode aangeven, geef deze dan ook aan ons door.

Verandert de facturatie voor mij?

Voor u verandert er zo min mogelijk. Tot het einde van het jaar ontvangt u uw facturen via ISTA. In het eerste kwartaal van 2020 ontvangt u de facturen vervolgens rechtstreeks via Eteck. Tevens krijgt u dan de mogelijkheid om een MijnEteck account aan te maken en kunt u gebruik maken van onze app. MijnEteck is gemaakt om u beter van dienst te zijn.

Wijzigen de tarieven?

De tarieven 2019 wijzigen niet. Uw kosten blijven daardoor gelijk. Jaarlijks worden onze tarieven geïndexeerd. Wij volgen hierbij de Warmtewet die per 1 januari 2014 actief is. De landelijke overheid heeft hiermee consumenten beschermd bij de vaststelling van warmtetarieven.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Duurzaam wooncomfort, goed geregeld. Daar kunt u op vertrouwen bij Eteck.

Telefonisch
U kunt ons telefonisch bereiken via 085-0218000. Onze Customer Care afdeling staat voor u klaar op werkdagen van 9:00 tot 18:00 uur.

Storing
Heeft u last van een storing? Dan lossen we dit zo snel mogelijk op. Storingen kunt u melden via 085-0218000 (24/7).

MijnEteck
Log in op uw eigen MijnEteck omgeving en bekijk specifieke projectdocumenten en vanaf het eerste kwartaal van 2020 uw facturen en verbruik. U kunt ook uw vragen hier stellen of feedback doorgeven.  

Webcare
Stelt u liever uw vraag via Facebook of Twitter? Ook daar zijn wij actief!
Ons webcareteam staat van maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 18:00 uur voor u klaar.

Hoe zorgen jullie voor tevreden klanten?

U staat bij ons op nummer 1 en wij staan graag voor u klaar om u te helpen waar nodig. Zo kunt u 24/7 storingen doorgeven; zijn wij bereikbaar via diverse online kanalen en bieden wij actueel inzicht in uw verbruik, facturen en persoonlijke gegevens via MijnEteck (voor u als Breecamp-bewoner beschikbaar in Q1 2020).

Wij voeren ook continu analyses uit op de afhandeling van storingen en vragen direct na contact met ons Customer Care team naar uw beoordeling van dat contact. Alles om onze service verder te verbeteren. Heeft u opmerkingen of suggesties? Dan staan wij hier zeker voor open! Neem contact met ons op via customercare@eteck.nl.